Forum Stowarzyszenia
Użytkownik
Druga fotka, to widok na wewnętrzną ścianę budynku od ulicy Skierniewickiej. Na poziomie podwórza, widoczny szyb wentylacyjny do podziemi oraz nieukończona przez szkopów ściana bocznego skrzydła ( kiedyś była ceglana ) z boków wystają elementy mające służyć dalszej rozbudowie. Z prawej brama i klatka A, kolejna to klatka B, z windą towarową do podziemnych pomieszczeń dawngo schronu p-lot, po wojnie laboratorium galenowego Cefarmu. Widoczna rampa, była podjazdem do budynku, w którym min. była stolarnia. Na rampie znajdował się właz do zrzutki odpadów bezpośrednio do kotłowni.
Ostatnio edytowany przez babaryba (6.04.2013 13:30:58)
Offline
Użytkownik
Koleje zdjęcie to pozostałości po parterowym budynku, który mieścił dawne hale naprawcze dla samochodów - widok dawnego kanału. Zasypano je i pozostały tylko widoczne ramy. Za nim widać ceglany obrys dawnego budynku, który był lakiernią samochodową. Budynek ten widać na zdjęciu z 1944 roku ( prawa strona za ciężarówką), wykonanym z okien w stronę szkoły.
Offline
Użytkownik
Kolejne zdjęcie to sklejka. Pierwsza część rok 1960 i ja z ojcem, za nami widać poręcze przy zejściu do schronu a w oddali owe schody ze zdjęcia z Brunerem. Drugi część to stan z roku 2011 i ta sama poręcz. Nieco już skrócona ale jednak to oryginał Na bocznej ścianie przy zejściu były niemieckie napisy i długa strzałka wskazująca kierunek. Tych szwabskich napisów było więcej, na całym terenie, szlag totalny jednak je trafił przy tynkowaniu.
Offline
administrator
No i zrobiła nam się monografia... Rewelacja, dzięki
Offline