Ogłoszenie

Aktualności - www.facebook.com/sopw.kolejka.marecka                                   Aktualności - www.facebook.com/sopw.kolejka.marecka                            

Apel – pomóżmy rodzinie Temlerów w poszukiwaniu pamiątek


  • Index
  •  » Maszyneria
  •  » Spis transformatorów kioskowych - lokalizacje niepotwierdzone/niepewne

#1 10.09.2018 19:23:30

roox

miglanc

Skąd: ורשה
Zarejestrowany: 11.04.2007
Posty: 1485

Spis transformatorów kioskowych - lokalizacje niepotwierdzone/niepewne

W tym watku będa umieszczane lokalizacje dotychczas niepotwierdzone materiałem fotograficznym lub filmowym, a także te, co do których nie ma pewności, czy kioski nie zostały ustawione po 1945 roku.

1. Rybna róg Mińskiej
2. Gocławska róg Mińskiej
3. Podskarbińska róg Mińskiej
4. Zabraniecka róg Ks. Anny (na północ od znanej kapliczki)
5. Radzymińska róg Naczelnikowskiej(na foto z lat 80-tych jest, na ortofoto ’45 brak)
6. Radzymińska róg Mokrej (Janinówki)
7. Jabłonowska róg Bojanowskiej
8. Krasińskiego róg św. Ludwika (pn-wsch narożnik Kolonii Kościuszkowskiej)
9. Wysockiego róg Wybrańskiej (na filmie z lat 60-tych jest, na ortofoto ’45 brak)
10. Sobieskiego róg Idzikowskiego
11. Szczawnicka róg Igańskiej
12. Mlądzka róg Łukowskiej
13. Komorska róg Bełżeckiej
14. Grochowska róg Kawczej
15. Sulejkowska między Kawczą i Osiecką
16. Kielecka róg Madalińskiego
17. Wołoska przy Racławickiej
18. Narbutta róg Opoczyńskiej (byś może postawiony dopiero po 1945 roku)
19. 11 Listopada róg Bródnowskiej
20. 11 Listopada róg Kowieńskiej
21. Kowieńska róg Szwedzkiej
22. Środkowa róg Strzeleckiej

Ostatnio edytowany przez roox (14.09.2018 15:49:34)

Offline

 

#2 10.09.2018 21:33:15

Wierzbowa

Moderator

Zarejestrowany: 24.01.2009
Posty: 724

Re: Spis transformatorów kioskowych - lokalizacje niepotwierdzone/niepewne

Fajnie że utworzyłeś ten wątek.
A tak przy okazji, czy nie wiesz dlaczego istnieje luka w fotoplanach
Warszawy po 1945 do 1976? Na stronie Um.Bo nie chce mi się wierzyć, że ich wtedy nie wykonywano.

Offline

 

#3 10.09.2018 22:09:56

roox

miglanc

Skąd: ורשה
Zarejestrowany: 11.04.2007
Posty: 1485

Re: Spis transformatorów kioskowych - lokalizacje niepotwierdzone/niepewne

Wierzbowa napisał:

Fajnie że utworzyłeś ten wątek.
A tak przy okazji, czy nie wiesz dlaczego istnieje luka w fotoplanach
Warszawy po 1945 do 1976? Na stronie Um.Bo nie chce mi się wierzyć, że ich wtedy nie wykonywano.

Oczywiscie , że były wykonywane i istnieją.
Problem tkwi jak zawsze w biurokracji. Rózne intytucje posiadaja różne ciekawe rzeczy, ale niektóre, szczególnie wojskowe jak CBW i CAW wykazują duży opór w upublicznianiu swoich zbiorów (nawet tych kompletnie niestrategicznych ). A fotoplany robiono głównie na potrzeby wojska.
Znany był tez przypadek, że fotoplan z 1935 udostępniony parę lat temu na stronie UM był niekompletny - brakowało kilku arkuszy, np. Nowego Bródna. Dopiero póżniej okazało się, że jakaś inna instytucja (bodajże AP m. st. Warszawy), ma drugą, kompletna kopie tego fotoplanu, jaka jest udostepniona obecnie. Ale ktoś musiał na to wpaść po prostu

Offline

 

#4 10.09.2018 22:36:12

lipton

Użytkownik

Zarejestrowany: 20.09.2009
Posty: 755

Re: Spis transformatorów kioskowych - lokalizacje niepotwierdzone/niepewne

Również cieszę się z utworzenia tego wątku  

A teraz pytanie, które z pozoru może wydawać się w tym wątku "od czapki" (pewnie jest to do znalezienia w sieci, ale nie mam już dziś siły): w którym roku odbudowano wiadukt kolejowy nad ul. Radzymińską?

Offline

 

#5 12.09.2018 11:29:44

roox

miglanc

Skąd: ורשה
Zarejestrowany: 11.04.2007
Posty: 1485

Re: Spis transformatorów kioskowych - lokalizacje niepotwierdzone/niepewne

Dodano pięciu kolejnych "podejrzanych" z Grochowa

Offline

 

#6 15.09.2018 18:14:41

lipton

Użytkownik

Zarejestrowany: 20.09.2009
Posty: 755

Re: Spis transformatorów kioskowych - lokalizacje niepotwierdzone/niepewne

lipton napisał:

Również cieszę się z utworzenia tego wątku  

A teraz pytanie, które z pozoru może wydawać się w tym wątku "od czapki" (pewnie jest to do znalezienia w sieci, ale nie mam już dziś siły): w którym roku odbudowano wiadukt kolejowy nad ul. Radzymińską?

Widzę, że zostałem zignorowany ( ), więc muszę Was trochę połechtać   Jest taka fotka:

http://www.kolejkamarecka.pun.pl/_fora/kolejkamarecka/gallery/145_1537027874.jpg

Jak dla mnie zrobiona niedługo po wojnie. Trafo widać, więc nie wiem czy założenie, że ów kiosk stał tu już przed wojną byłoby aż takie błędne...

Offline

 

#7 16.09.2018 16:59:14

roox

miglanc

Skąd: ורשה
Zarejestrowany: 11.04.2007
Posty: 1485

Re: Spis transformatorów kioskowych - lokalizacje niepotwierdzone/niepewne

lipton napisał:

lipton napisał:

Również cieszę się z utworzenia tego wątku  

A teraz pytanie, które z pozoru może wydawać się w tym wątku "od czapki" (pewnie jest to do znalezienia w sieci, ale nie mam już dziś siły): w którym roku odbudowano wiadukt kolejowy nad ul. Radzymińską?

Widzę, że zostałem zignorowany ( ), więc muszę Was trochę połechtać   Jest taka fotka:

http://www.kolejkamarecka.pun.pl/_fora/ … 027874.jpg

Jak dla mnie zrobiona niedługo po wojnie. Trafo widać, więc nie wiem czy założenie, że ów kiosk stał tu już przed wojną byłoby aż takie błędne...

Nie, ja nie zignorowałem Twojego pytania.
Po prostu mało sie znam na tematach kolejowych, za cienki jestem, by sie wymądrzać w tej kwestii.

Ta fotka z Radzymińska to twoje zbiory?

Offline

 

#8 16.09.2018 21:05:30

lipton

Użytkownik

Zarejestrowany: 20.09.2009
Posty: 755

Re: Spis transformatorów kioskowych - lokalizacje niepotwierdzone/niepewne

roox napisał:

lipton napisał:

lipton napisał:

Również cieszę się z utworzenia tego wątku  

A teraz pytanie, które z pozoru może wydawać się w tym wątku "od czapki" (pewnie jest to do znalezienia w sieci, ale nie mam już dziś siły): w którym roku odbudowano wiadukt kolejowy nad ul. Radzymińską?

Widzę, że zostałem zignorowany ( ), więc muszę Was trochę połechtać   Jest taka fotka:

http://www.kolejkamarecka.pun.pl/_fora/ … 027874.jpg

Jak dla mnie zrobiona niedługo po wojnie. Trafo widać, więc nie wiem czy założenie, że ów kiosk stał tu już przed wojną byłoby aż takie błędne...

Nie, ja nie zignorowałem Twojego pytania.

A emotikonka widział? :>

roox napisał:

Po prostu mało sie znam na tematach kolejowych, za cienki jestem, by sie wymądrzać w tej kwestii.

To dokładnie tak jak ja!  Dlatego pytałem

roox napisał:

Ta fotka z Radzymińska to twoje zbiory?

No od sąsiada nie brałem

Offline

 
  • Index
  •  » Maszyneria
  •  » Spis transformatorów kioskowych - lokalizacje niepotwierdzone/niepewne

                                 Czasy takie, że na fb też trzeba trochę istnieć - zajrzyjcie do nas i tam. A tu jesteśmy już od dobrych dziesięciu lat :)                                

adres IP


Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora